اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

شروط ماندن کی روش مشخص شد!

شروط ماندن کی روش مشخص شد! 

شروط ماندن کی روش مشخص شد!

 پس از اینکه روز گذشته در جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش و البته نماینده وزارت ورزش توافقات کلی برای ادامه همکاری سرمربی تیم ملی حاصل شد، قرار است در جلسات بعدی در خصوص جزئیات این همکاری طرفین به بحث و تبادل نظر بپردازند.

در این خصوص قرار است محور مذاکرات در جلسات بعدی در مورد اردوهای تدارکاتی از جمله برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی، زمان و مکان آنها و نضمین برای تحقق آنها باشد.

از سوی دیگر مورد جزئی بعدی در مورد مسائل اداری فدراسیون یعنی انتخاب سرپرست و مدیر تیم ملی و حیطه وظایف برخی مدیران از جمله سرپرست فدراسیون است.

در نهایت تضمین برای ایجاد شرایطی بهتر در کمپ تیم‌های ملی نیز آخرین خواسته کی‌روش است که باید این به موضوع نیز در ماه‌های آینده توجه ویژه‌ای شود.

 در این بین و در صورتی که طرفین مذاکره در خصوص این مسائل نیز به توافق و تفاهم برسند به طور حتم کارلوس کی‌روش تا جام جهانی 2018 در فوتبال ایران ماندگار خواهد شد.

در این میان برخی مسائل دیگر نیز از جمله انتخاب دستیار ایرانی، پرداخت‌های مالی به کی‌روش و ... نیز وجود دارد که به نظر نمی‌رسد این موارد مشکل خاصی برای ماندن کی‌روش ایجاد کند.

فارس

واکنش پیام صادقیان به ادعای امیر تتلو مبنی بر سیگاری بودنش

واکنش پیام صادقیان به ادعای امیر تتلو مبنی بر سیگاری بودنش 

واکنش پیام صادقیان به ادعای امیر تتلو مبنی بر سیگاری بودنش

بازیکن پرسپولیس ترجیح داده تا فعلا جواب خواننده زیرزمینی را ندهد اما او چه دلیلی برای این کار دارد؟

در حالی که صبح روز سه شنبه امیر تتلو خواننده زیرزمینی اتهاماتی را به پیام صادقیان زد و در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بازیکن پرسپولیس را به سیگار کشیدن متهم کرد اما صادقیان واکنش خاصی به این اتفاق نشان نداده است و گفته:«فعلا فقط سکوت می کنم.»

صادقیان و تتلو که چند ماه بود با هم بنای رفاقت را گذاشته بودند و هر از گاهی در رسانه های مختلف از هم حمایت می کردند پس از متنی که این خواننده زیر زمینی در اینستاگرام گذاشته حالا به نظر چندان با هم خوب نیستند.

این در حالی است که صادقیان آن طور که در طول این مدت نشان داده آدمی نیست که به خاطر اظهار نظرهای مخالف سکوت کند اما اصلا مشخص نیست چرا در قبال حرفهای خواننده زیر زمینی سکوت کرد.آیا پیام صادقیان نگران مشکلات دیگری است و می ترسد که رفیق چند ماهه اش متن های دیگری را روی صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کند؟

خبرآنلاین

اهدای پیراهن استوک سیتی به علی دایی + تصاویر

اهدای پیراهن استوک سیتی به علی دایی + تصاویر 

اهدای پیراهن استوک سیتی به علی دایی

علی دایی ستاره بین المللی سابق فوتبال ایران که در انگلیس به واسطه گلزنی به چلسی در لیگ قهرمانان مشهور است روز گذشته با رییس باشگاه استوک سیتی ملاقات کرد.

 علی دایی که در سفر انگلیس به سر می برد از باشگاه استوک سیتی بازدید کرد و از رییس این باشگاه پیراهنی با نام خودش را تحویل گرفت.

اهدای پیراهن استوک سیتی به علی دایی

اهدای پیراهن استوک سیتی به علی دایی

اهدای پیراهن استوک سیتی به علی دایی

اهدای پیراهن استوک سیتی به علی دایی

اهدای پیراهن استوک سیتی به علی دایی


 

فغانی دیدار فینال جام ملت های اسیا 2015 را قضاوت می کند

فغانی دیدار فینال جام ملت های اسیا 2015 را قضاوت می کند 

علیرضا فغانی داور بین المللی ایران قضاوت فینال جام ملت های اسیا 2015 را برعهده خواهد داشت .

فغانی به همراه رضا سخندان و محمد رضا ابوالفضلی قضاوت بین تیم های کره جنوبی و استرالیا را برعهده خواهد داشت.

این دیدار روز شنبه اینده در ورزشگاه استرالیا شهر سیدنی برگزار می شود.

فغانی در این مسابقات دیدار تیم های چین - عربستان ، کره جنوبی - کویت ، عراق - ژاپن و ژاپن - امارات را قضاوت کرده است.

وی پیش از سفر به استرالیا به ایرنا گفته بود که عملکرد داوران در هر مسابقه ای ملاک ارزشیابی برای حضور در جام جهانی بوده و جام ملت های آسیا مهمترین مسابقه پیش رو برای این موضوع در بین ما داوران است.

علیرضا فغانی زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۷ کاشمر خراسان رضوی می باشد او از سال ۲۰۰۸ وارد لیست داوران بین المللی شده است.

فغانی به عنوان داور چهارم هفت بازی از جمله دیدار افتتاحیه برزیل و کروواسی در دیدارهای جام جهانی 2014 حضور داشت.

شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا از 19 دیماه  ساعت گوچی طرح لاو نگین دار با حضور 16 تیم در چهار گروه مقدماتی در پنج شهر استرالیا آغاز می شود.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های بحرین، قطر و امارات همگروه بود که به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم صعود کرد و در این مرحله با شکست برابر عراق و حذف از این مسابقات به کشور بازگشت.

خداحافظی گوینده قدیمی اخبار ورزشی

خداحافظی گوینده قدیمی اخبار ورزشی 

گوینده قدیمی اخبار ورزشی، پنجشنبه ۲۸ اسفند در اخبار ساعت ۲۱ با تلویزیون خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت خبر، شامگاه پنجشنبه ۲۸ اسفند حین اجرای بخش خبری ساعت ۲۱، اعلام کرد قرار است با محمود معصومی عینک لویی ویتون  گوینده اخبار ورزشی خداحافظی صورت بگیرد.

در ادامه، محمود معصومی پس از ۲۵ سال اجرا و گویندگی در حوزه اخبار ورزشی در استودیو حاضر شد و با اعلام اینکه بازنشسته شده، آخرین گویندگی اخبار ورزشی خود را انجام داد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/03/19/4/1624284.jpg

گابریل: از اینکه محافظم را به زمین کوبیدم عذر می‌خواهم

 گابریل: از اینکه محافظم را به زمین کوبیدم عذر می‌خواهم 

معمولا بازیکنان خارجی که جذب تیم‌های ما می‌شوند زیاد چنگی به دل نمی‌زنند و اغلب در تیم‌هایشان نیمکت‌نشین می‌شوند و در پایان فصل هم به همکاری خود با باشگاه مربوطه خاتمه می‌دهند.

شهرام اصغری
معمولا بازیکنان خارجی که جذب تیم‌های ما می‌شوند زیاد چنگی به دل نمی‌زنند و اغلب در تیم‌هایشان نیمکت‌نشین می‌شوند و در پایان فصل هم به همکاری خود با باشگاه مربوطه خاتمه می‌دهند. در این فصل فرناندو گابریل بازیکن برزیلی سرخپوشان پایتخت نشان داد یک بازیکن محلی و بی‌انگیزه نیست و در مصاف با حریفان حرف‌هایی برای گفتن دارد. ارسال‌های خطرناک این بازیکن در ضربات ایستگاهی و دوندگی‌ها و جنگندگی‌هایش در میانه میدان پرسپولیس مثال‌زدنی است. این طور بود که پزشکان پرسپولیس با تلاش فراوان او را به دیدار حساس و آسیایی مقابل النصر رساندند. گابریل در دیدار با سپاهان هم با نظر برانکو در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت اما در ادامه بازی او تعویض شد و...
با این بازیکن برزیلی گفت‌وگویی انجام دادیم که از نظرتان می‌گذرد. 
90: اول از بازی النصر حرف بزنید که هم بازی شما به چشم آمد هم اینکه پرسپولیس برنده شد؟
در بازی با النصر حدود یک ماه بود که به دلیل مصدومیت در بازی با نفت مسجدسلیمان بازی نکرده بودم و از نظر بدنی شرایط کاملا آماده‌ای نداشتم. با این حال تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا برای تیمم مثمرثمر واقع شوم. در جریان بازی هم از درگیری‌ها و برخوردهای خشن دوری می‌کردم و خوشحالم که در آن بازی بزرگ که هواداران زیادی از آن استقبال کرده بودند برنده شدیم. 
90: چه زمانی گارد محافظ سرت را برمی‌داری؟
من همین الان هم آمادگی آن را دارم که این محافظ را از سرم بردارم اما با نظر پزشکان تیم هنوز هم باید احتیاط کنم و مواظب سرم باشم. اگر دقت کرده باشید در بازی‌ها با مدافعان حریف هم درگیر نمی‌شوم. 
90: از اینکه سرتان را در ایران جراحی کردید راضی هستید؟
بله، خیلی خوب بود. من هم از عمل جراحی و هم از روند بهبودی‌ام کاملا راضی هستم. فقط هنوز در بازی با حریفان هنوز هم باید مواظب سلامتی‌ام باشم و من از این بابت استرس دارم. مصدومیت سرم به گونه‌ای است که حدود یک میلی‌متر با عصب سرم فاصله دارد و باور کنید هنوز هم حس پیشانی‌ام برنگشته و اعصاب این ناحیه بی‌حس شده‌اند. فکر می‌کنم تا سه،‌ چهار ماه آینده این مشکل حل شود و اثر داروهای بی‌هوشی کاملا از بین برود. 
90: در بازی با سپاهان هم که پس از تعویض ناراحتی شدی و محافظ سرت را به زمین کوبیدی و اصلا با صادقیان هم دست ندادی؟!
باور کنید من قصد بی‌احترامی به هیچ‌کس را نداشتم ودر این اینجا از همه بابت این حرکتم عذرخواهی می‌کنم. اما در زمین مسابقه که بودم اصلا فکر نمی‌کردم تعویض  گن کاسمارا شوم و وقتی تابلوی تعویض را دیدم ناگهان شوکه شدم. پیام صادقیان هم بازیکن بزرگی است و قصد جسارت به او را نداشتم با این حال من تابع تصمیم مربیان هستم و هر وظیفه و مسئولیتی که به من بدهند سعی می‌کنم آن را مو به مو و خیلی خوب در زمین مسابقه پیاده کنم. 
90: از پست بازی‌ات راضی هستی؟
پست تخصصی من هافبک بازیساز است و با این حال هر وظیفه‌ای که برانکو به من می‌داد را در زمین مسابقه دنبال می‌کردم و مدام در چپ و راست زمین جابه‌جا می‌شدم و... قبلا هم گفته‌ام در پست نفوذی راحت هستم اما آمادگی بازی در تمام پست‌ها را دارم. 
90: چرا پرسپولیس در بازی‌های داخلی خوب نتیجه نمی‌گیرد؟
به نظر من بازیکنان تمام وجود خود را در مسابقات داخلی نیز به نمایش می‌گذارند. 
90: راستی در مورد صحنه شادی طارمی چه نظری دارید؟
من آنقدر غرق در خوشحالی و شادی بودم که چیز خاصی متوجه نشدم. ضمن اینکه هر بازیکنی آزاد است به هر نحوی که می‌خواهد شادی کند.

 

شکایت عجیب النصر از مصاحبه نورمحمدی

شکایت عجیب النصر از مصاحبه نورمحمدی


 

قدوسی: آنها آب در هاون می‌کوبند!

النصری‌ها پس از باخت یک بر صفر در دیدار 19 فروردین خودشان را به هر دری می‌زنند تا باشگاه پرسپولیس یا بازیکنان این تیم را به نوعی محروم کنند و به خیال خودشان از تیم پرطرفدار ایران انتقام بگیرند. پس از اینکه مدیران باشگاه النصر ایرانی‌ها را به تروریسم ورزشی متهم کردند حالا سایت المصدر 24 طی گزارشی به مصاحبه علیرضا نورمحمدی مدافع سرزن تیم استناد می‌کند و می‌نویسد مدافع پرسپولیس یک مصاحبه‌‌ای انجام داده است که باشگاه عربستانی متن این مصاحبه را ضمیمه پرونده شکایتی خود از باشگاه تهرانی کرده است!
سایت المصدر اظهارات نورمحمدی را اینگونه نوشته است: «من خودم شخصا باعث آسیب‌دیدگی الفریدی، بازیکن النصر نشدم اما هادی نوروزی عمدا او را مصدوم کرد. اگر می‌توانستم نه تنها پای بازیکنی عربستانی، بلکه گردن او را می‌شکستم! ما نمی‌خواستیم که الفریدی بدون هدیه‌ای از جانب ما به عربستان برگردد.»
عربستانی‌ها به متن مصاحبه نورمحمدی با روزنامه خراسان استناد کرده‌اند و معلوم است آنها برای تهیه مدرک و سند تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند و تمام اخبار سایت‌ها و روزنامه‌ها را ترجمه می‌کنند تا اطلاعات کاملی از تیم پرسپولیس جمع‌آوری کنند. 
حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم در این زمینه می‌گوید: وقتی ما در بازی رفت به عربستان رفتیم آنها متوجه شده بودند که بابک حاتمی در دقایق گن لاغری مردانه اسلیم لیفت  پایانی به دلیل عفونت پایش به این بازی نمی‌رسد یا اینکه آنها حتی می‌دانستند فرزندان گابریل در بیمارستان حاضر شده‌اند و از بابت جراحی خطرناک او به شدت ناراحت شده‌اند و...
قدوسی ادامه داد: با این حال النصری‌ها آب در هاون می‌کوبند و با این شیوه‌های غیرحرفه‌ای راه به جایی نمی‌برند. اگر قرار باشد حرف‌های نورمحمدی توهین باشد؛ به نظر من حرف‌های فیصل‌بن ترکی رئیس باشگاه النصر فراتر از توهین و تهمت و حتی جرم است. 
 

ستاره های روی پیراهن ما می گوید ایران رو با استقلال می شناسند

ستاره های روی پیراهن ما می گوید ایران رو با استقلال می شناسند 


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، محسن فروزان در صفحه اجتماعی خود با ابراز ناراحتی از نتایج نه چندان دلچسب تیم استقلال نوشت:

 

"سلام به همه استقلالی های با غیرت و با تعصب.

 

همون قدر که شما ناراحتید ما هم ناراحتیم. به شما حق میدم هر انتقادی هم از هر کدوممون داشته باشید حق دارید ولی این رو مطمئن باشید که همه بازیکن ها و کادر فنی داریم با تمام وجودمون تلاش می کنیم.

 

ولی امسال ما بد شانس ترین تیم دنیا بودیم. بازی های زیادی حق مون بود ببریم اما بد شانسی ها دست از سرمون بر نمی داره. بهتون قول میدم که سهمیه آسیا رو ما بهتون هدیه می کنیم.

 

این رو کل تیم های آسیایی می دونن که امروز جای استقلال توُ آسیا خالیه و فوتبال ایران رو با استقلال می شناسن. این رو من نیگم، ستاره های روی پیراهن مون میگه."

 

مراحل کسب سهمیه المپیک برای کشتی‌گیران مشخص شد

مراحل کسب سهمیه المپیک برای کشتی‌گیران مشخص شد 

به گزارش خبرگزاری فارس، با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی، تیم‌هایی که قصد دارند در رقابت‌های جهانی 2015 به منظور کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو شرکت کنند باید در رقابت‌های قاره‌ای سال 2015 شرکت کنند. بدین ترتیب حضور کامل تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی 2015 دوحه قطر الزامی است.

اولین مرحله کسب سهمیه المپیک ریو رقابت‌های جهانی 2015 است که شهریورماه سال جاری به میزبانی لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد؛ 6 نفر برتر هر وزن المپیکی (شش وزن) به صورت مستقیم سهمیه حضور در المپیک 2016 را کسب می‌کنند. (شش نفر اول هر وزن شامل نفرات اول و دوم، سوم و پنجم مشترک هستند.)

سایر سهمیه‌های المپیک در مسابقات قاره‌ای و گزینشی تقسیم خواهد شد.

با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی در سال 2016 میلادی برای هر قاره یک مسابقه گزینشی مجزا در نظر گرفته شده است که رقابت‌های گزینشی قاره آسیا اسفندماه سال 94 در آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد که نفرات اول و دوم این مسابقات جواز حضور مستقیم در المپیک لندن را به‌دست می‌آورند.

این رقابت‌ها در قاره‌های اروپا، آمریکا و آفریقا - اقیانوسیه به ترتیب در صربستان، کلمبیا یا آمریکا و الجزایر برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، بعد از تقسیم سهمیه‌های المپیک در مسابقات قاره‌ای، دو رقابت جهانی برای تکمیل سهمیه‌های باقی مانده در نظر گرفته شده است تا کشورهایی که موفق به کسب سهمیه کامل نشده‌اند، سهمیه‌های خود را تکمیل کنند. اولین رقابت جهانی کسب سهمیه 2 تا 4 اردیبهشت ماه سال 95 به میزبانی اولانباتار مغولستان برگزار خواهد شد و به فاصله کوتاهی مرحله دوم و نهایی کسب سهمیه المپیک ریو 16 تا 18 اردیبهشت ماه به میزبانی استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

مراحل کسب سهمیه المپیک برزیل و زمان برگزاری مسابقات به شرح زیر است:

* مرحله اول: مسابقات جهانی 2015 لاس‌وگاس آمریکا (6 نفر اول هر وزن سهمیه می‌گیرند) (16 تا 21 شهریور 94)

* مرحله دوم: مسابقات قاره‌ای (2 نفر برتر هر وزن) (27 تا 29 اسفند 94)

* مرحله سوم: مسابقات بین‌المللی فاز اول گزینشی المپیک (3 نفر برتر هر وزن) ( 2 تا 4 اردیبهشت 95 در اولانباتار مغولستان) کشتی‌گیرانی که پیش از این سهمیه المپیک گرفته‌اند حق حضور در این مسابقات را ندارند.

* مرحله چهارم: مسابقات بین‌المللی فاز دوم گزینشی المپیک (2 نفر برتر هر وزن) (16 تا 18 اردیبهشت 95 در استانبول ترکیه) کشتی‌گیرانی که پیش از این سهمیه المپیک گرفته‌اند حق حضور در این مسابقات را ندارند.

به گزارش فارس، بدین ترتیب کشتی ایران در چهار مرحله جهانی 2015 لاس وگاس آمریکا،‌ گزینشی قاره آسیا در آستانه قزاقستان، دو گزینشی بین‌المللی تعیین شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی در مغولستان و ترکیه می‌تواند سهمیه‌های لازم برای شرکت در المپیک 2016 برزیل را کسب کند.

البته تعداد سهمیه‌های قطعی در مراحل دوم تا چهارم نهایی نشده است و اعداد درج شده در داخل پرانتز مربوط به المپیک لندن است و باید برای قطعی شدن نتایج منتظر اعلام قطعی اتحادیه جهانی کشتی ماند.

انتهای پیام/ک

جدیدترین عکس ستاره‌ای که از دست قلعه‌نویی پرید!

بانک ورزش – کاوه رضایی با انتشار عکس زیر، روز خوبی را برای مخاطبانش آرزو کرد. روند رو به رشد مهاجم ذوب‌آهن شاید این روزها بیش از قبل مورد توجه قلعه‌نویی باشد. مربی‌ای که قصد جذب این مهاجم را داشت اما مدیران استقلال به دلیل شرایط بد مالی نتوانستند آقای گل آسیا در تمامی رده های پایه را به خدمت بگیرند.