اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

تبریک سورپرایز کیمیا جان به برادرش کیان در جشن تولد +عکس

تبریک سورپرایز کیمیا جان به برادرش کیان در جشن تولد +عکس

  • تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۵ / ۰۹ / ۱۳۹۷
  • مشاهده : 1337
تبریک متفاوت کیمیا علیزاده به مناسبت تولد برادرش کیان +عکساخبار ورزشی
کیمیا علیزاده بانوی ورزشکار کشورمان عکسی به مناسبت تولد برادرش کیان در صحفه شخصی اش منتشر کرده و این روز را به برادرش تبریک گفته است
کیمیا علیزاده ورزشکار و کاراته کار مطرح کشورمان که هم اکنون دوران نقاهت خود را سپری می کند به مناسبت تولد برادر کوچکش عکسی از وی در کنار خودش و به همراه پیام تبریک متفاوت برای او فرستاده است. این ورزشکار زن کشورمان مدتی قبل با حامد معدنچی یکی از والیبالیست های ایرانی ازدواج کرد. کیمیا اولین بانوی مدال آور ایرانی در بازی های المپیک ریو بود که توانست این افتخار را نصیب خود کند. در ادامه تصاویری از وی در کنار برادرش را در نیک صالحی مشاهده کنید

کیمیا علیزاده و برادرش کیان
کیمیا علیزاده عکس جدیدی از خودش و برادرش را منتشر کرد. این ورزشکار ۲۰ ساله تولد برادرش را تبریک گفته است.

علیزاده نوشت:

*****

تولدت مبارک مرد کوچولوامیدوارم یکی از سالای خوبِ زندگیت باشه زلزله جان 
کیمیا علیزاده و برادرش
بیشتر بدانید : کیمیا علیزاده و حسنی‌پور در گردهمایی آسیایی
علیزاده و سعید حسنی‌پور جهت حضور در سومین گردهمایی قاره ای ورزشکاران آسیا فردا عازم ژاپن می شوند. سومین گردهمایی قاره ای ورزشکاران آسیا از سوی کمیسیون ورزشکاران IOC طی روزهای سوم و چهارم آذرماه در توکیو برگزار می‌ شود.

همچنین بخوانید :  روزهای عجیب کیمیا علیزاده ایران پس از المپیک ریو
به همین منظور کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک با برگزاری نشستی در خصوص اعزام دو نماینده منتخب کمیسیون ورزشکاران کمیته به این گردهمایی اقدام به نظر خواهی و رای گیری نمود که در خاتمه سعید حسنی‌پور و علیزاده جهت حضور در این نشست انتخاب و تهران را به مقصد توکیو ترک می‌ کنند. این گردهمایی برگزار شده است
گردهمایی ورزشکاران
کیمیا که تنها مدال‌ آور زن تاریخ ورزش ایران در المپیک به شمار می‌ رود، بعد از عمل جراحی رباط صلیبی این روزها دوره نقاهت را طی می‌ کند.

سعید حسنی‌ پور، ملی‌ پوش سابق کاراته که اکنون به عنوان مربی، تیم ملی را همراهی می‌ کند نیز نایب رییس کمیسیون ورزشکاران به حساب می‌ آید.

بوژیدار راداشوویچ دروازه بان پرسپولیسی ها در کنار همسرش جشن تولد یک سالگی پسرش را در ایران جشن گرفت و از علاقه همسرش به زنگی در ایران صحبت کرد


بوژیدار راداشوویچ گلر خارجی سرخپوشان که با همسر و پرش در ایران زندگی می کند تولد یک سالگی پسرش را جشن گرفته است. این دروازه بان تیم پرسپولیس اهل کشور کرواسی می باشد. او از علاقه همسرش برای زندگی کردن در ایران و حضور در ورزشگاه و دیدن بازی های تیم پرسپولیس توضیح داد. در ادامه تصاویر راداشوویچ دروازه بان پرسپولیس را در نیک صالحی مشاهده کنید

جشن تولد فرزند بوژیدار راداشوویچ
بوژیدار راداشوویچ تصویری از جشن تولد پسرش در اینستاگرام خود منتشر کرد.

دروازه‌بان کروات سرخ‌پوشان که همسرش را هم به ایران آورده، پیشتر در گفتگویی گفت: «همسرم از بودن در ایران راضی و خشنود است. او تهران را دوست دارد و از زندگی در ایران راضی است. او علاقه زیادی دارد تا به ورزشگاه بیاید و از نزدیک بازی‌ های پرسپولیس را ببیند، ولی با توجه به شرایط موجود فعلاً این مسئله امکان‌پذیر نیست، ولی اگر شرایطش مهیا شود همسرم به ورزشگاه می‌آید.»

موضوع مهم دیگر، بحث درباره شرایط زندگی یک خارجی در ایران است. رادو صحبت هایش در این باره را اینطور آغاز می کند: اول از همه مهم این است که خانواده ام اینجا خوشحال هستند، اگر آن ها خوشحال باشند من هم مشکلی نخواهم داشت. من از زندگی در تهران لذت می برم و دوست دارم تا هر موقع که شد در این جا بمانم. ایران مردم واقعا خوبی دارد.

او که سومین سال حضور در ایران را می گذراند، درباره آینده کاری اش می گوید: در حال حاضر بازی در پرسپولیس واقعا برایم لذت بخش است و حتی یک ثانیه هم به ترک ایران فکر نمی کنم. من سعی می کنم بتوانم به پرسپولیس بیشتر و بیشتر کمک کنم و من می توانم هرچیزی را انجام دهم.


تولد ۱ سالگی پسر بوژیدار راداشوویچ در کنار همسرش

از رادوشوویچ پرسیدیم که شاید خیلی از خارجی ها با شرایط ایران تطبیق پیدا نکنند، برای تو اوضاع چطور پیش می رود؟ پاسخ رادو این است: من بازیکن خارجی به آن شکل که می گویید نیستم (با خنده). من با خانواده ام اینجا حضور داشتم و بزرگترین تفریح و شادی برایم سپری کردن زمان با پسرها و همسرم است.
کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان با استقبال گرم هواداران ایرانی در قطر روبرو شد و به همراه شاگردانش با آن ها عکس یادگاری گرفتند


کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همیشه با مردم و هواداران فوتبال با احترام و خوش رویی برخورد می کند. این سرمربی پرتغالی که هم اکنون با بازکنانش در قطر به سر می برد هنوز لیست نهایی ملی پوشان را برای رقابت های جام ملت های آسیا اعلام نکرده است او امیدوار است ایران بتواند قهرمان این جام شود تا کلکسیون افتخارات او تکمیل شود. در ادامه تصاویری از سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان را در قطر و در حال گرفتن عکس یادگاری با هوادارانش را می بینید

کی روش سرمربی تیم ملی در قطر
جو تیم ملی و همینطور رفتار کی روش دقیقا آن چیزی نیست که منتقدان می گویند. کارلوس اتفاقا بیش از هر زمان دیگری گرمتر و با روحیه تر به نظر می رسد. کی روش برخلاف چهره عبوسی که بعضی ها در فوتبال برایش درست کرده اند، همواره برخورد گرمی با ایرانی داشته است. در قطر هم حتی یکی از هواداران پسرش را به کی روش سپرد تا اینگونه عکسی به یادگار با او بگیرد.
عکس یادگاری کی روش با هوادارانش
خوب است بدانید : علاقه کی روش سرمربی پرتغالی به هدایت تیم ملی ایرلند
رسانه ایندپندینت مدعی شد که کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران تمایل دارد که هدایت تیم ملی ایرلند را برعهده بگیرد. دستیار سابق الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستر یونایتد  بازی استراتژیک  اعلام کرده است که پس از هشت سال بسیار موفق در کار خود در تیم ملی ایران پس از جام ملت‌های آسیا در ژانویه تیم ملی ایران را ترک خواهد کرد. همچنین بخوانید :  شیطنت خبرنگار اماراتی و پاسخ جالب کی‌روش به وی کارلوس کی‌روش  ایران را به جام‌های جهانی در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ رساند و تیمش نمایش قابل تحسین و محترمانه‌ای از خود نشان داد، البته او در سال ۲۰۱۰ با پرتغال و در سال ۲۰۰۲ آفریقای جنوبی را هم به جام جهانی رسانده بود.

کی روش ۶۵ ساله همچنین به خاطر کمک به بازسازی فوتبال ایران مورد ستایش قرار گرفته و به خاطر کار با سر الکس فرگوسن در «اولد ترافورد» در دو مقطع مختلف و کسب چندین عنوان لیگ و لیگ قهرمانان مورد تحسین واقع شده است.

مبلغ قرارداد اونیل با فدراسیون فوتبال ایرلند ۲ میلیون پوند بود که کمی بیش از رقم قرارداد کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران که ۱٫۹ میلیون پوند است.
کی روش سرمربی تیم ملی در قطر
با این وجود بعید به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال ایرلند بخواهد مبلغ بسیار زیادی به جانشین اونیل پرداخت کند، به خصوص در حال حاضرکه حمایت مالی دنیس اوبراین مالک یکی از بزرگترین بنگاه‌های تجاری را که تاکنون از سال ۲۰۰۸ دستمزد سرمربیان ایرلند را پرداخت می‌کرد، ندارد.

با این وجود کی‌روش به دنبال پروژه‌ای جدیدی می‌گردد و علاقمند است با مقامات فوتبال ایرلند در این باره صحبت کند.

مارتین اونیل به تازگی از سمت خود در تیم ملی ایرلند کناره‌گیری کرده است و فدراسیون فوتبال ایرلند هم با جدایی وی و روی کین دستیارش موافقت کرده است.

ایرلند در ۱۱ بازی اخیر خود تنها در یک بازی پیروز شده است.  وی در سال ۲۰۱۳ هدایت ایرلند را بر عهده گرفت توانست این تیم را به یورو ۲۰۱۶ برساند.

شریان نیوز , وانا نیوز