اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

خوشحالی عجیب و جنجالی ژوزه مورینیو بعد از گل تیمش +تصاویر

خوشحالی عجیب و جنجالی ژوزه مورینیو بعد از گل تیمش +تصاویر

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۷ / ۰۹ / ۱۳۹۷
  • مشاهده : 431
سوژه شدن خوشحالی جنجالی آقای خاص ژوزه مورینیو +تصاویراخبار ورزشی
  • سایر خبرهای : ورزش
  • : اشتراک گذاری
ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم منچستر یونایتد دیشب در جریان پیروزی تیمش مقابل یوونتوس خوشحالی جنجالی از خود نشان داد و سوژه داغ رسانه ها شده است




ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد همیشه شادی های خاص خود را دارد و به همین خاطر به آقای خاص فوتبال تبریل شده است. او دیشب نیز شادی جنجالی را نسبت به گل پیروزی تیمش از خود نشان داد که سوژه رسانه ها شده است. او قبل نیز شادی های جنجالی داشته است. مورینیو را می توان یکی از مربی های مطرح و موفق دنیا دانست که می توان او را بهترین مربی حال حاظر دانست. در ادامه تصاویری از شادی خاص سرمربی منچستر را با دلایل وی برای این حرکت منشوری را در نیک صالحی ببینید و بخوانید

شادی جنجالی ژوزه مورینیو بعد از گل منچستر
در بازی قبلی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس، این تیم در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل عقب بود، با زدن دو گل توانست به پیروزی برسد. در آن بازی که در خانه یووه برگزار شده بود، مورینیو در پایان بازی با قرار دادن دست پشت گوش در مقابل هواداران یووه، به توهین های آنها واکنش نشان داده بود و جنجال ساز شده بود.

او دیشب هم بار دیگر یک شادی جنجالی را به نمایش گذاشت تا نشان بدهد همچنان حداقل از این نظر، آقای خاص است. منچستریونایتد در دیدار دیشب هم تا ثانیه های پایانی تنها به تساوی رضایت داده بود اما گل مروان فلینی در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، باعث شد تا منچستریونایتد به پیروزی برسد.

خوشحالی ژوزه مورینیو از گل تیمش
مورینیو که به شدت از این پیروزی تیمش خوشحال بود، به سمت جعبه بطری های آب کنار زمین رفت و پس از آنکه یکی از آنها را نقش زمین کرد، دیگری را محکم به زمین کوبید تا باعث تعجب تماشاگران و نیمکت نشینان خودی شود.

چنین خوشحالی هایی از عوامل شهرت مورینیو از زمان حضور او در پورتو بود. او پس از گل کاشتینیا مقابل منچستریونایتد در فصل ۰۴-۲۰۰۳ که به صعود این تیم و حذف شیاطین سرخ از لیگ قهرمانان منجر شده بود، مسافت زیادی را در کنار زمین دوید و با مشت های گره کرده، شادی اش را مقابل هواداران حریف به نمایش گذاشت؛ اتفاقی که در آن زمان سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

شادی عجیب ژوزه مورینیو پس از گلزنی
بیشتر بدانید : توضیحات ژوزه مورینیو درباره حرکت جنجالی‌اش پس از برد منچستر


ژوزه مورینیو در پی برتری یک بر صفر دقایق پایانی شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش مقابل یانگ بویز سوئیس به لطف گل دقیقه ۱ ۹۰ مروان فلینی و صعود این تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها گفت: ما موفق به صعود به مرحله بعد شدیم که این اتفاق خوبی است.

ما در گروه دشواری قرار داریم و صعود از این گروه آن هم یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی قطعاً خوب است. نکات مثبت زیاد و نکات منفی زیادی در عملکردمان وجود داشت. ما موقعیت‌های زیادی را در این بازی به هدر دادیم، موقعیت‌های حیاتی در وقت‌های حساس بازی.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های به تمجید از واکنش فوق‌العاده دروازه‌بان اسپانیایی تیمش پرداخت و اظهار داشت: از جایی که من دیدم باید بگویم توپی که دخه‌آ مهار کرد، فوق‌العاده بود. چنین مهار توپی تنها از بهترین دروازه‌بان جهان برمی‌آید. داوید با این مهار توپ احتمال پیروزی تیم را زنده نگه داشت. او دروازه‌بانی در سطح جهانی است. دخه‌آ بهترین دروزاه‌بان جهان است.

حرکت جنجالی ژوزه مورینیو
در یک تیم هم شما نیاز به بهترین دروازه‌بان جهان و البته بهترین بازیکنان جهان دارید که در این مورد ما بهترین دروازه‌بان جهان را داریم و می‌دانم که داوید می‌خواهد در منچستریونایتد بماند.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در ادامه تأکید کرد: ما تیمی نیستیم که خیلی گلزنی کنیم. ما با زدن یک گل در خانه به مرحله بعد صعود کردیم که این رکورد منفی است،اما صعود از مرحله گروهی آنهم در این گروه دشوار، شگفت‌انگیز است. من بازیکنان خیلی خسته‌ای دارم و این چیزی است که دوست دارم، چون بدین معناست که آنها تمام تلاش خود را به کار بستند.

خوشحالی ژوزه مورینیو از پیروزی منچستر
آقای خاص همچنین در تمجید از زننده تنها گل بازی گفت: فلینی سخت تلاش کرد. این همان چیزی است که می‌توان مطالبه کرد و این کاری است که یک بازیکن باید بدون مطالبه انجام دهد و مروان این کار را کرد. قطعاً در صورت تساوی در این دیدار خیلی خیلی ناراحت می‌شدم چون ممکن بود ما در بازی پایانی شانس صعود به مرحله بعد را از دست بدهیم، اما خوشحالم که دیدمان به بازی آخرمان در مرحله گروهی را تغییر دادیم.

وی درباره وضعیت مدافع سوئدی خود که در بازی با کریستال‌پالاس دچار مصدومیت شد، اظهار داشت: امیدوارم لیندلوف بتواند حوالی کریسمس به شرایط بازی برسد، زمانی که تعدد بازی داریم. احتمالاً او سه هفته بعد به جمع ما بازخواهد گشت.

ژوزه مورینیو سرمربی منچستر
ژوزه مورینیو همچنین در خصوص رکورد منحصر به فرد خودش خاطرنشان کرد: تنها برای طرفدارانم که آمار را دوست دارند باید بگویم که من ۱۴ فصل سابقه حضور در لیگ قهرمانان را داریم و در تمامی این ۱۴ فصل تیم‌هایم از مرحله گروهی صعود  کرده‌اند. هیچیک از تیم‌های من هرگز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف نشده‌اند. تنها فصلی که در لیگ قهرمانان نبودم، – با منچستریونایتد – فاتح لیگ اروپا شدم.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ همچنین در خصوص واکنشش به گل فلینی و به زمین کوبیدن سبد بطری‌ آب‌ها کنار خط گفت: پیش از به ثمر رسیدن گل ناامید شده بودم. خوشحال نبودم و بابت اینکه نمی‌توانستیم گلزنی کنیم، ناامید بودم.

علی دایی به همراه همسرش مونا فرخ آذری عکس های از آن ها در یک رستوران منتشر شده که در کنارشان مستر تیستر و همسرش نیز دیده می شوند




علی دایی مربی تیم سایپا و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه همسرش مونا فرخ آذری در یک رستوران حضور یافتند و عکس های از ان ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. گفتنی است علی دایی دو دختر دارد که یکی از آن ها از ازدواج اولش می باشد و دختر دومش نورا از مونا فرخ آذری است. این مربی مشهور ایرانی سوابق درخشانی در تیم ملی فوتبال کشورمان دارد. در ادامه عکس های از علی دایی و همسرش را در نیک صالحی مشاهده کنید

علی دایی و همسرش در رستوران
عکس هایی از علی دایی و همسرش مونا فرخ آذری منتشر شده است. این مربی ۴۹ ساله و همسرش در یک رستوران حضور داشتند.

علی دایی ۱۳ سال پیش با مونا فرخ آذری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند دختر می باشد.

علی دایی و همسرش در یک رستوان
بیشتر بدانید : تابو شکنی تاریخی دایی پس از دیدار پدیده
در نشست مطبوعاتی پس از پایان دیدار تیم های پدیده و سایپا، جملاتی از علی دایی شنیدیم که پیش از این کمتر از وی شنیده بودیم. دایی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و سرتر از حریف بودیم بازی ماشین  اما در نیمه دوم تیم پدیده سرتر از ما بود و خیلی بهتر کار کرد. این حرف ها در حالی مطرح شد که پیش از این نمونه های دیگری از آن را به یاد نداریم. علی دایی از جمله مربیانی محسوب می شود که کمتر از زبان وی تعریفی از تیم حریف می شنویم اما پس از دیدار سایپا برابر پدیده، او به راحتی عنوان کرد که پیروزی پدیده شانسی به دست نیامده و عملکرد خوب بازیکنان و مربیان این تیم باعث شد تا آنها سه امتیاز دیدار را به دست بیاورند.

داشتن موقعیت های بیشتر، اشتباهات داوری، بدشانسی، بی دقتی و … عناوینی بود که پیش از این در مصاحبه ها از علی دایی، به مانند اغلب مربیان داخلی در توجیه شکست تیمش می شنیدیم اما این بار برخلاف همیشه دایی تابوشکنی کرد و با شجاعت از لیاقت تیم پدیده برای پیروزی در دیدار دوازدهم سخن گفت.

علی دایی و همسرش در کنار مستر تیستر و همسرش
البته در این باره شاید بتوان رفاقت دیرینه دایی و گل محمدی را دخیل دانست اما اگر کمترین شناختی از علی دایی داشته باشیم می دانیم که در این شرایط وی هرگز به رفاقت نگاهی نمی اندازد و سعی در پررنگ کردن کار تیم خود دارد. با این حساب باید قبول کرد عملکرد تیم پدیده خراسان و سرمربی آنقدر خوب بوده که حتی انسان سختی مانند علی دایی که همیشه در تلاش برای بهتر کردن شرایط تیم خود است نیز به عملکرد خوب آنها اشاره می کند. یحیی گل محمدی که در ابتدایی دوران سرمربیگری خود، پس از نشستن روی نیمکت تیم هایی همچون تربیت یزد و نساجی مازندران، برای دوره ای به عنوان کمک علی دایی در کنار وی به هدایت تیم صبای قم  پرداخت.

هواداران تراکتورسازی تبریز در اقدامی عجیب با خود پرچم کاشیما ژاپن را با خود به ورزشگاه آزادی آورده اند تا از این طریق برای پرسپولیسی ها کری خوانی کنند  امروز دیدار جنجالی تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و هواداران تراکتورسازی تبریز در اقدامی جنجالی برای پرسپولیسی ها کری خوانی کرده است. هواداران این تیم پرچم کاشیما آنتلرز ژاپن را به خود به آزادی برده اند. قبل از این بازی کاپیتان های هر دو تیم نیز هواداران این دو تیم خواسته اند که رعایت یکدیگر را کرده و از آشوب و توهین به یکدیگر پرهیز کنند در غیر این صورت آن ها بازی را رها خواهند کرد. در ادامه تصاویر هوادران تراکتور را در نیک صالحی ببینید

کری هواداران تراکتورسازی تبریز در آستانه بازی با پرسپولیس
تنها کمتر از ۵ ساعت به آغاز بازی پرسپولیس و تراکتورسازی زمان مانده و هواداران دو تیم برای تشویق و تماشای بازی تیم محبوب شان به استادیوم آزادی رفته اند. هواداران تراکتورسازی در اقدامی عجیب و جالب با پرچم ژاپن به آزادی رفتند. آنها تصمیم دارند اینگونه برای پرسپولیسی ها کری بخوانند.

پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مغلوب کاشیما آنتلرز ژاپن شد و همین موضوع بهانه ای شده تا تراکتوری ها پرچم ژاپن را به آزادی ببرند. 

هواداران تراکتورسازی در آزادی
بیشتر بدانید : ۳۵ درصد آزادی در اختیار هواداران تراکتورسازی تبریز
به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام صورت گرفته به روابط عمومی باشگاه، با توجه به عدم فروش بلیت در ورزشگاه آزادی، با خواست متقاضیان، فروش الکترونیک بلیت مسابقه پرسپولیس – تراکتورسازی که پایان مهلت آن تا ساعت ۱۲ امروز شنبه اعلام شده بود تا ساعت ۱۴ فردا یکشنبه، تمدید شد هواداران پرسپولیس که تمایل به تماشای مستقیم این بازی دارند، باید حتما از طریق سامانه فروش الکترونیک gishe۳.com نسبت به خرید بلیت مسابقه اقدام کنند. 

هواداران تراکتورسازی
بار دیگر تاکید می‌شود هواداران عزیزی که اقدام به خرید بلیت از این سامانه نمی‌کنند، امکان تهیه بلیت به صورت حضوری در ورزشگاه را نخواهند داشت و حتی اگر بلیت و ظرفیت خالی باقی بماند در ورزشگاه بلیت فروشی صورت نمی‌گیرد.

هوادارانی هم که بلیت را به شکل الکترونیک تهیه کرده اند حتما با کد رهگیری و کارت ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

خبر انلاین , پارس فوتبال