اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

آیا کریس رونالدو با نامزدش ازدواج می کند!

آیا کریس رونالدو با نامزدش ازدواج می کند!

خواستگاری رسمی کریس رونالدو یوونتوس از جورجینا در لندن! +عکساخبار ورزشی
  • سایر خبرهای : ورزش
  • : اشتراک گذاری

کریس رونالدو مهاجم پزتغالی یوونتوس که در لندن دیده شده است ظاهرا به زودی مراسم ازدواجش را با جورجینیا که یک مدل می باشد برگزار خواهد کرد


کریس رونالدو یوونتوس که حاشیه های نامزدی او و روابطش همیشه سوژه رسانه ها بوده است در تازه ترین خبرها اعلام شده است که او از نامزدش جورجینا که از اوی یک فرزند دارد خواستگاری کرده و قرار است به زودی ازدواج کنند. این فوتبالیست سابق رئال مادرید به همراه نامزدش در لندن دیده شده است و هنوز جزئیان مراسم ازدواج او فاش نشده است. در ادامه در نیک صالحی تصاویری از کریس رونالدو را همراه نامزدش در نیک صالحی مشاهده کنید

خواستگار کریس رونالدو یوونتوس از جورجینیا
کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگس یک سال پیش صاحب فرزند دختر شدند و حالا قرار است رسماً ازدواج کنند.

روزنامه پرتغالی «کوریره دامانیا» این خبر را اعلام کرد و مدعی شد جورجینا رودریگس در لندن به دنبال یک لباس عروس برای مراسمی است که هنوز مشخص نشده تاریخ دقیق آن چه زمانی باشد.

با وجود ایجاد حواشی اخیر پیرامون تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در سال ۲۰۰۹، جورجینا اعتمادش به کریس را از دست نداد و به پیشنهاد ازدواج او هم پاسخ مثبت داده است. ظاهراً این پیشنهاد را کریس در رستوران «زِلا» در لندن به جورجینا داده.

به مناسبت قطعی شدن ازدواج کریستیانو و جورجینا این زوج حلقه‌های گرانقیمت «کارتیه» هم به یکدیگر هدیه دادند.
حلقه جورجینا و بازدید از چند کلیسا برای مراسم ازدواج
بیشتر بدانید :درآمد کریس رونالدو یوونتوس خارج از مستطیل سبز
کریستیانو رونالدو را به عنوان فوق ستاره فوتبال جهان می‌شناسیم که توانسته است در یک دهه گذشته عملکرد بسیار خوبی در مستطیل سبز داشته باشد و بارها سطح بالا و مهارت گلزنی خود را ثابت کرده است. حضور در تیم‌های بزرگی چون منچستریونایتد، رئال مادرید و حالا یوونتوس باعث شده درآمد هنگفتی نصیب رونالدو شود ولی همه چیز برای رونالدو به اینجا ختم نمی‌شود.

به نقل از دیلی میرر، مهاجم پرتغالی در عرصه تبلیغات توانسته است حضور گسترده‌ای داشته باشد و در یک دهه گذشته در دنیای مدلینگ و تبلیغات فعال بوده تا نشان دهد خارج از مستطیل سبز هم مهارت دارد  و پول هنگفتی به جیب زده است.

کاسترول

رونالدو در سال ۲۰۰۹ با قراردادی دو ساله با شرکت کاسترول، سفیر تبلیغاتی این کمپانی شد. او ۹ میلیون دلار طبق این قرارداد به دست آورد. در سال ۲۰۱۱ این قرارداد تمدید شد ولی مبلغ آن رسانه‌ای نشد.

همچنین بخوانید :  پیشرفت چشم‌گیر نامزد جدید رونالدو به لطف کریس
شرکت فولاد مصر

یکی از جالب‌ترین قراردادهای تجاری رونالدو مربوط به شرکت فولاد مصر است. او در سال ۲۰۱۷ با این شرکت قرارداد تجاری امضا کرد. مبلغ این قرارداد تجاری نیز اعلام نشد.
کریس رونالدو یوونتوس و نامزدش در لندن
نایک

​ کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۶ یک قرارداد مادام العمر با این کمپانی امضا کرد. او اولین فوتبالیست تاریخ و سومین ورزشکار بعد از لبرون جیمز و مایکل جردن است که چنین قراردادی امضا می‌کند. رونالدو از سال ۲۰۰۳ با این شرکت همکاری کرده و حتی وقتی بازنشسته هم شود، این قرارداد ادامه دارد. مبلغ قرارداد نایک با رونالدو یک میلیارد دلار است.

شامپو کلیر

رونالدو در سال ۲۰۱۴ با این شرکت قرارداد همکاری بست و در تبلیغات تلویزیونی آن حاضر شد. این بازیکن ۲ میلیون دلار از این تبلیغ به دست آورد.

ابزار تمرینی سیکس‌پک

​ این بازیکن در تبلیغات عجیبی حاضر بوده اما هیچ‌کدام به اندازه این تبلیغ عجیب نبوده است. او برای یک شرکت ژاپنی که ابزار تمرینی سیکس‌پک تولید می‌کند تبلیغ کرده است که مبلغ آن اعلام نشد.

شرکت مسافرتی

کریستیانو رونالدو با شرکت مسافرتی American Tourister قرارداد همکاری بست. از این تبلیغ، ۳۱۲ هزار پوند معادل ۴۰۰ هزار دلار عاید رونالدو شد.

منبع درآمدهای کریس رونالدو یوونتوس خارج از فوتبال
​ بازی‌های کامپیوتری

عکس لیونل مسی چهار سال بر روی کاور EA اسپورت قرار داشت تا این که در سال ۲۰۱۷ با نظر هواداران عکس مارکو رویس روی جلد رفت. در سال ۲۰۱۸ و در ادامه در سال ۲۰۱۹ عکس کریستیانو رونالدو روی جلد بازی‌های رایانه‌ای EA قرار دارد. این شرکت مبلغ قرارداد را اعلام نکرده است ولی به طور حتم رقمی میلیونی است.


  شرکت محافظ گوشی

​ شرکت محافظ گوشی PanzeerGlass اعلام کرد با گذاشتن عکس کریستیانو رونالدو بر روی محصولات خود ۱ میلیون دلار به این بازیکن خواهد داد تا قرارداد تجاری دیگر برای این بازیکن ثبت شود.

ساعت مچی Jacob & Co

این بار کمپانی ساعت مچی Jacob & Co به استقبال رونالدو رفت و طی قراردادی که مبلغ آن رسانه‌ای نشد، از این بازیکن به عنوان مدل تبلیغاتی خود استفاده کرد.

خبر ورزشی , ایسنا
قرار است به زودی مراسم ازدواج ستاره سابق رئال مادرید مسوت اوزیل با هنرپیشه مشهور ترکیه امینه گولسه در سه کشور مختلف برگزار شود


مسوت اوزیل فوتبالیست سرشناس تیم ملی آلمان که هما اکنون در آرسنال توپ می زند به زودی مراسم ازدواج خود را با هنپیشه مشهور ترکیه امینه گولسه برگزار می کند. این زوج قرار است مراسم عروسی خود را در سه کشور آلمان سوئد و ترکیه برگزار کنند زیرا خانواده های ان ها هر کدام در یک کشور حضور دارند. انتقادات زیادی به اوزیل برای ترک تیم ملی فوتبال آلمان به وجود آمد اما او از این تیم خداحافظی کرد. در ادامه جزئیات مراسم این فوتبالیست سرشناس و هنرپیشه مشهور را در نیک صالحی بخوانید

ازدواج مسوت اوزیل و امینه گولسه
مسوت اوزیل ستاره آلمانی تیم آرسنال به زودی یکی از پرخرج ترین مراسم های ازدواج را برگزار می کند.

اوزیل که مدتی است از تیم ملی فوتبال آلمان کناره گیری کرده به زودی با امینه گولسه هنرپیشه مشهور ترکیه ای و ملکه زیبایی سابق جهان ازدواج می کند.

مراسم ازدواج این دو چهره معروف به دلیل حضور خانواده آنها در سه کشور آلمان، ترکیه و سوئد برگزار خواهد شد.

هزینه مراسم مسعوت اوزیل به دلیل برگزاری در ۳ کشور حدود یک میلیون پوند برآورد می‌شود.
مراسم ازدواج اوزیل
بیشتر بدانید : صحبت های مسوت اوزیل درباره حضور در آرسنال
حضورم در آرسنال آسان نه اما خاص بوده است

همچنین بخوانید :  صحبت های جنجالی همسر مائورو ایکاردی فوتبالیست سرشناس +تصاویر
اوزیل در این سالها اتفاقات فراوانی را در لندن تجربه کرده و گاهی بسیار محبوب بوده و در برخی اوقات نیز انتقادهای فراوانی را تحمل کرده است.



اوزیل گفت: “روزهای حضورم در آرسنال همیشه آسان نه اما همواره خاص بوده است. وقتی که من برای اولین بار اینجا وارد شدم بسیار هیجان زده و کمی عصبی بودم.انتقال به آرسنال برایم یک فصل جدید بود و در پایان روز خیلی خوشحال شدم که برای باشگاه بزرگی مانند آرسنال بازی کرده و هم تیمی های جدیدم را می بینم.
مسوت اوزیل و امینه گولسه
وقتی اولین بار به زمین تمرین آمدم بسیاری از هواداران منتظر من بودند که این احساسی ویژه بود و لحظه بسیار خوبی برای من بود. اولین بازی در استادیوم آرسنال هم برای من بسیار خاص بود. همه طرفداران آرسنال تا به حال از من حمایت کرده اند و من واقعا از آنها سپاسگزارم.

شنیده بودم آرسنال برای سال های زیادی فاتح FA CUP نشده بود و قهرمانی در این جام برای من بسیار خاص بود زیرا اولین عنوان ما محسوب می شد. نکته مهم استمرار این روند بود زیرا تلاش شما به عنوان یک بازیکن باید فتح جام باشد.”