اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

گابریل: از اینکه محافظم را به زمین کوبیدم عذر می‌خواهم

 گابریل: از اینکه محافظم را به زمین کوبیدم عذر می‌خواهم 

معمولا بازیکنان خارجی که جذب تیم‌های ما می‌شوند زیاد چنگی به دل نمی‌زنند و اغلب در تیم‌هایشان نیمکت‌نشین می‌شوند و در پایان فصل هم به همکاری خود با باشگاه مربوطه خاتمه می‌دهند.

شهرام اصغری
معمولا بازیکنان خارجی که جذب تیم‌های ما می‌شوند زیاد چنگی به دل نمی‌زنند و اغلب در تیم‌هایشان نیمکت‌نشین می‌شوند و در پایان فصل هم به همکاری خود با باشگاه مربوطه خاتمه می‌دهند. در این فصل فرناندو گابریل بازیکن برزیلی سرخپوشان پایتخت نشان داد یک بازیکن محلی و بی‌انگیزه نیست و در مصاف با حریفان حرف‌هایی برای گفتن دارد. ارسال‌های خطرناک این بازیکن در ضربات ایستگاهی و دوندگی‌ها و جنگندگی‌هایش در میانه میدان پرسپولیس مثال‌زدنی است. این طور بود که پزشکان پرسپولیس با تلاش فراوان او را به دیدار حساس و آسیایی مقابل النصر رساندند. گابریل در دیدار با سپاهان هم با نظر برانکو در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت اما در ادامه بازی او تعویض شد و...
با این بازیکن برزیلی گفت‌وگویی انجام دادیم که از نظرتان می‌گذرد. 
90: اول از بازی النصر حرف بزنید که هم بازی شما به چشم آمد هم اینکه پرسپولیس برنده شد؟
در بازی با النصر حدود یک ماه بود که به دلیل مصدومیت در بازی با نفت مسجدسلیمان بازی نکرده بودم و از نظر بدنی شرایط کاملا آماده‌ای نداشتم. با این حال تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا برای تیمم مثمرثمر واقع شوم. در جریان بازی هم از درگیری‌ها و برخوردهای خشن دوری می‌کردم و خوشحالم که در آن بازی بزرگ که هواداران زیادی از آن استقبال کرده بودند برنده شدیم. 
90: چه زمانی گارد محافظ سرت را برمی‌داری؟
من همین الان هم آمادگی آن را دارم که این محافظ را از سرم بردارم اما با نظر پزشکان تیم هنوز هم باید احتیاط کنم و مواظب سرم باشم. اگر دقت کرده باشید در بازی‌ها با مدافعان حریف هم درگیر نمی‌شوم. 
90: از اینکه سرتان را در ایران جراحی کردید راضی هستید؟
بله، خیلی خوب بود. من هم از عمل جراحی و هم از روند بهبودی‌ام کاملا راضی هستم. فقط هنوز در بازی با حریفان هنوز هم باید مواظب سلامتی‌ام باشم و من از این بابت استرس دارم. مصدومیت سرم به گونه‌ای است که حدود یک میلی‌متر با عصب سرم فاصله دارد و باور کنید هنوز هم حس پیشانی‌ام برنگشته و اعصاب این ناحیه بی‌حس شده‌اند. فکر می‌کنم تا سه،‌ چهار ماه آینده این مشکل حل شود و اثر داروهای بی‌هوشی کاملا از بین برود. 
90: در بازی با سپاهان هم که پس از تعویض ناراحتی شدی و محافظ سرت را به زمین کوبیدی و اصلا با صادقیان هم دست ندادی؟!
باور کنید من قصد بی‌احترامی به هیچ‌کس را نداشتم ودر این اینجا از همه بابت این حرکتم عذرخواهی می‌کنم. اما در زمین مسابقه که بودم اصلا فکر نمی‌کردم تعویض  گن کاسمارا شوم و وقتی تابلوی تعویض را دیدم ناگهان شوکه شدم. پیام صادقیان هم بازیکن بزرگی است و قصد جسارت به او را نداشتم با این حال من تابع تصمیم مربیان هستم و هر وظیفه و مسئولیتی که به من بدهند سعی می‌کنم آن را مو به مو و خیلی خوب در زمین مسابقه پیاده کنم. 
90: از پست بازی‌ات راضی هستی؟
پست تخصصی من هافبک بازیساز است و با این حال هر وظیفه‌ای که برانکو به من می‌داد را در زمین مسابقه دنبال می‌کردم و مدام در چپ و راست زمین جابه‌جا می‌شدم و... قبلا هم گفته‌ام در پست نفوذی راحت هستم اما آمادگی بازی در تمام پست‌ها را دارم. 
90: چرا پرسپولیس در بازی‌های داخلی خوب نتیجه نمی‌گیرد؟
به نظر من بازیکنان تمام وجود خود را در مسابقات داخلی نیز به نمایش می‌گذارند. 
90: راستی در مورد صحنه شادی طارمی چه نظری دارید؟
من آنقدر غرق در خوشحالی و شادی بودم که چیز خاصی متوجه نشدم. ضمن اینکه هر بازیکنی آزاد است به هر نحوی که می‌خواهد شادی کند.