اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

اخبار ورزشی

اخبار ورزشی و حواشی فوتبال

شکایت عجیب النصر از مصاحبه نورمحمدی

شکایت عجیب النصر از مصاحبه نورمحمدی


 

قدوسی: آنها آب در هاون می‌کوبند!

النصری‌ها پس از باخت یک بر صفر در دیدار 19 فروردین خودشان را به هر دری می‌زنند تا باشگاه پرسپولیس یا بازیکنان این تیم را به نوعی محروم کنند و به خیال خودشان از تیم پرطرفدار ایران انتقام بگیرند. پس از اینکه مدیران باشگاه النصر ایرانی‌ها را به تروریسم ورزشی متهم کردند حالا سایت المصدر 24 طی گزارشی به مصاحبه علیرضا نورمحمدی مدافع سرزن تیم استناد می‌کند و می‌نویسد مدافع پرسپولیس یک مصاحبه‌‌ای انجام داده است که باشگاه عربستانی متن این مصاحبه را ضمیمه پرونده شکایتی خود از باشگاه تهرانی کرده است!
سایت المصدر اظهارات نورمحمدی را اینگونه نوشته است: «من خودم شخصا باعث آسیب‌دیدگی الفریدی، بازیکن النصر نشدم اما هادی نوروزی عمدا او را مصدوم کرد. اگر می‌توانستم نه تنها پای بازیکنی عربستانی، بلکه گردن او را می‌شکستم! ما نمی‌خواستیم که الفریدی بدون هدیه‌ای از جانب ما به عربستان برگردد.»
عربستانی‌ها به متن مصاحبه نورمحمدی با روزنامه خراسان استناد کرده‌اند و معلوم است آنها برای تهیه مدرک و سند تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند و تمام اخبار سایت‌ها و روزنامه‌ها را ترجمه می‌کنند تا اطلاعات کاملی از تیم پرسپولیس جمع‌آوری کنند. 
حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم در این زمینه می‌گوید: وقتی ما در بازی رفت به عربستان رفتیم آنها متوجه شده بودند که بابک حاتمی در دقایق گن لاغری مردانه اسلیم لیفت  پایانی به دلیل عفونت پایش به این بازی نمی‌رسد یا اینکه آنها حتی می‌دانستند فرزندان گابریل در بیمارستان حاضر شده‌اند و از بابت جراحی خطرناک او به شدت ناراحت شده‌اند و...
قدوسی ادامه داد: با این حال النصری‌ها آب در هاون می‌کوبند و با این شیوه‌های غیرحرفه‌ای راه به جایی نمی‌برند. اگر قرار باشد حرف‌های نورمحمدی توهین باشد؛ به نظر من حرف‌های فیصل‌بن ترکی رئیس باشگاه النصر فراتر از توهین و تهمت و حتی جرم است.